Vol. 2 No. 4 (2018): jan./apr.
Expedient & Editorial
-
A revista Educação Matemática Debate
Visualizações do artigo: 137 PDF (Português (Brasil)) downloads: 0
Paper
-
Mathematical objectivity and relativism in Mathematics Education
Visualizações do artigo: 478 Redalyc (Português (Brasil)) downloads: 0 PDF (Português (Brasil)) downloads: 0 -
A reflection on research in Mathematics Education and Education of the Deaf
Visualizações do artigo: 641 Redalyc (Português (Brasil)) downloads: 0 PDF (Português (Brasil)) downloads: 0 -
Algorithm approach of division in Mathematics didadic books for the Initial Years
Visualizações do artigo: 371 Redalyc (Português (Brasil)) downloads: 0 PDF (Português (Brasil)) downloads: 0 -
SuperLogo’s application on Geometry’s’ teach: report of a practice on High School
Visualizações do artigo: 331 Redalyc (Português (Brasil)) downloads: 0 PDF (Português (Brasil)) downloads: 0 -
Optimization problems resolution in Mathematics classes
Visualizações do artigo: 497 Redalyc (Português (Brasil)) downloads: 0 PDF (Português (Brasil)) downloads: 0 -
Teacher knowledge and the Didactic Model of Mathematics in Context: initial reflections
Visualizações do artigo: 447 Redalyc (Português (Brasil)) downloads: 0 PDF (Português (Brasil)) downloads: 0