Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Home
Previous
About the EMD
Presentation
Equipe Editorial
Notícias
Contact
Policies
Open Access
Anti-Plagiarism
Archiving
Copyright
Equity
Ethics and Best Practices for Publication
Privacy
Retraction
Fee
Indexadores
Submissions
PPGE
Search
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 2 No. 6 (2018): sep./dec.
Vol. 2 No. 6 (2018): sep./dec.
Published:
2018-09-01
Expedient & Editorial
A revista Educação Matemática Debate
Gilberto Januario
222-275
Visualizações do artigo: 164
PDF (Português (Brasil))
Paper
Production of mathematical texts: the communication between teacher and children
Roberta Menduni-Bortoloti
Ana Paula Perovano
229-241
10.24116/emd25266136v2n62018a01
Visualizações do artigo: 365
Redalyc (Português (Brasil))
PDF (Português (Brasil))
Analysis about the treatment of derivative in the textbook of Higher Education
Rogério Lobo
242-253
10.24116/emd25266136v2n62018a02
Visualizações do artigo: 303
Redalyc (Português (Brasil))
PDF (Português (Brasil))
Mathematics teaching and video lessons production
Rogério Santana
Gilberto Januario
254-264
10.24116/emd25266136v2n62018a03
Visualizações do artigo: 460
Redalyc (Português (Brasil))
PDF (Português (Brasil))
Perspectives in approaching the central tendency measures emerging from Vygotsky's Historical-Cultural Theory
Alan Severo
265-275
10.24116/emd25266136v2n62018a04
Visualizações do artigo: 592
Redalyc (Português (Brasil))
PDF (Português (Brasil))
Make a Submission
Make a Submission
Language
Português (Brasil)
English
Español (España)
indexadores
Principais Indexadores
Acessos
Acessos
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Current Issue
grupo
EMD é editada por
Keywords