Vol. 3 No. 7 (2019): jan./apr.
Expedient & Editorial
-
A revista Educação Matemática Debate
Visualizações do artigo: 180 PDF (Português (Brasil)) downloads: 0
Paper
-
Records of semiotic representation: experience in teaching quadratic functions with students of Integrated Middle School
Visualizações do artigo: 369 Redalyc (Português (Brasil)) downloads: 0 PDF (Português (Brasil)) downloads: 0 -
A reflection on the teaching of rational fractional numbers through music
Visualizações do artigo: 272 Redalyc (Português (Brasil)) downloads: 0 PDF (Português (Brasil)) downloads: 0 -
Learning difficulties in Mathematics: some reflections
Visualizações do artigo: 9775 Redalyc (Português (Brasil)) downloads: 0 PDF (Português (Brasil)) downloads: 0 -
Limits and possibilities of the use of the Mathematics textbook in the teaching and learning process
Visualizações do artigo: 1162 Redalyc (Português (Brasil)) downloads: 0 PDF (Português (Brasil)) downloads: 0 -
Questions of Statistics and Probability in the ENEM tests: an approach to errors and learning difficulties
Visualizações do artigo: 741 Redalyc (Português (Brasil)) downloads: 0 PDF (Português (Brasil)) downloads: 0