Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Home
Previous
About the EMD
Presentation
Equipe Editorial
Notícias
Contact
Policies
Open Access
Anti-Plagiarism
Archiving
Copyright
Equity
Ethics and Best Practices for Publication
Privacy
Retraction
Fee
Indexadores
Submissions
PPGE
Search
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 3 No. 8 (2019): may./aug.
Vol. 3 No. 8 (2019): may./aug.
Published:
2019-09-01
Expedient & Editorial
A revista Educação Matemática Debate
Gilberto Januario
Janine Freitas Mota
111-118
Visualizações do artigo: 197
PDF (Português (Brasil))
Paper
Algebra and Math Modeling: an overview of brazilian research in the last years
Camilla Cedraz
Vera Merlini
Eurivalda Santana
Zulma Madruga
119-130
10.24116/emd.v3n8a01
Visualizações do artigo: 596
Redalyc (Português (Brasil))
PDF (Português (Brasil))
When elementary school teachers develop problem situations involving multiplicative structures: which situations to prioritize?
Ana Paula Perovano
131-144
10.24116/emd.v3n8a02
Visualizações do artigo: 284
Redalyc (Português (Brasil))
PDF (Português (Brasil))
Software for the analysis of the development of geometric thinking according to Van Hiele model
Matheus Souza
Marcelo Dias
145-170
10.24116/emd.v3n8a03
Visualizações do artigo: 506
Redalyc (Português (Brasil))
PDF (Português (Brasil))
Knowledge mobilized by a Mathematics teacher of deaf students
Flavia Teofilo
Armando Traldi Júnior
171-193
10.24116/emd.v3n8a04
Visualizações do artigo: 425
Redalyc (Português (Brasil))
PDF (Português (Brasil))
Discursive networks: animals, countryside, scholar Mathematics and methodological contributions to network analysis
Vanessa Neto
Angela Guida
194-212
10.24116/emd.v3n8a05
Visualizações do artigo: 287
Redalyc (Português (Brasil))
PDF (Português (Brasil))
Make a Submission
Make a Submission
Language
Português (Brasil)
English
Español (España)
indexadores
Principais Indexadores
Acessos
Acessos
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Current Issue
grupo
EMD é editada por
Keywords